JoyDrops® Göğüs Büyütücü Krem - Göğüs Büyütme
JoyDrops® Göğüs Büyütücü Krem - Göğüs Büyütme
Joy Drops 3 Adet Joy Drops 2 Adet Joy Drops 1 Adet Joy Drops
Kapıda Ödeme
256 Bit SSL
Ücretsiz Kargo
Tarım Bakanlığı oanylı ürün

Joy Drops Kullanıcı Yorumları

Gönderen : gizem (ankara)
Gönderim Tarihi : 2013-06-08 12:55:52
Yorumu : Merhaba :) ürüne şimdi sipariş verdim...goguslerimin küçüklugu cok büyük sıkıntı...tek umudum diyebilirim inşallah faydasını gorcem...işe yararsa hemen yorum yazarim..
Yönetici Cevabı :
 
Gönderen : MERAL ... (ANKARA)
Gönderim Tarihi : 2013-06-08 12:44:27
Yorumu : ARKADAŞLAR BEN KULLANIYORUM GERCEKTEN YAVAS YAVASTA OLSA ETKISINI GÖRUYORUM AMA ACELE OLMAZ BU İŞLER ZAHMETINI CEKMEK LAZIM GENEDE MEMNUNUM URUNDEN DEVAMDA EDECEM.. KULLANACAK ARKADASLAR SABIRLA DEVAM ETIN
Yönetici Cevabı :
 
Gönderen : aslı han (izmir)
Gönderim Tarihi : 2013-05-21 11:52:38
Yorumu : kremi kullanalı 1 haftayı geçti göğüslerimde ağrı oluyor normal mi ve işe yarayacak gibi görünüyor yetkililere çok tşk ediyorum..
Yönetici Cevabı : aslıhan hanım genişlemeden dolayı normal dir hislenmeniz güzel çünkü ürün etki gösteriyor..
 
Gönderen : aslı han (izmir)
Gönderim Tarihi : 2013-05-16 15:59:48
Yorumu : ürünü bende kullanmaya başladım günde 1 kez sürüyorum ve sürmeden önce ve sonra yıkamıyorum ertesi gün tekrar sürüyorum bakalım inşallah faydasını görürüm kullanma şeklini doğru mu yapıyorum ve kaç ay kullanmak gerekiyor ara vermek gerekiyormu yoksa bi zararı olmaz mı hergün kullanmanın cvp verirseniz sevinirim kullanma şekli konusunda..tşkler..
Yönetici Cevabı : Aslıhan hanım uygulamanız doğrudur.en az 3-4 ay aralığında kullanınız...
 
Gönderen : sinem tuç (aydın)
Gönderim Tarihi : 2013-05-16 09:19:00
Yorumu : ürünün kullanımı hakkında bişey sormak istiyorum her seferinde göğsü yıkamamız mı gerekiyor kremi sürmeden önce ve kremi sürdükten sonra yıkanmalı mı ben kremi sürüyorum yıkamıyorum ertesi gün yine sürüyorum bi sakıncası olurmu bilgi veren olursa sevinirim..
Yönetici Cevabı : sinem hanım hiç bir sorun olamaz krem zaten deriye nüfuz ettiğinden dolayı yıkamanıza gerek yok..
 
Gönderen : songül özgün (ADANA)
Gönderim Tarihi : 2013-04-12 18:28:07
Yorumu : ben de bikaç ay önce aldım 1kutu (1ay) kullandım.. ama dolgunluk haricinde çok fazla bi büyüme olmadı, kremi bırakınca o da gitti. şimdi de, belki kısa süre kullandım ve pat diye bıraktım o yüzden gelişme olmadı diye düşünmeye başladığım için tekrar aldım 2kutu.. sabah akşam kullanıyorum yaklaşık 2haftadır.. bu sefer daha etkili gibi sanki. (bi yandan diane35 kullanıyorum o da etkiliyo olabilir). bi 4ay sabredip hiç ara vermeden kullanıp sonra yavaş yavaş bırakmayı düşünüyorum, bakalım inşallah işe yarar. +ben kullandığım süre içinde herhangi bi yan etkisini görmedim. uzun vadede sorun yaşatır mı bilemiyorum ama =(
Yönetici Cevabı :
 
Gönderen : fatma ç (izmir)
Gönderim Tarihi : 2013-01-19 00:00:00
Yorumu : mrb arkadaslar bu yorumu bende bu sorunu yasadıgım ıcın yazıyorum ınanınkı benım goguslerım yok denecek kadardı ucları bıle yoktu.bu yuzden ılk cocugumu bıle emzıremedım.ama bı tesaduf sonucu bu urunu bı dukkanda gordum ve 4 sene once 90liraya aldım sadece 1kutu kullandım ve resmen farkt ettı ucları olgunlastı bı beden buyudu.tavsıye edıyorum kullanın faydasını goruceksınz.
Yönetici Cevabı :
 
Gönderen : sanıye kurt (gaziantep)
Gönderim Tarihi : 2013-01-13 18:39:06
Yorumu : BENİM ŞİKAYETİM SADECE BEDEN BÜYÜMESİ. YANİ SARKMA FALAN YOK.AMA ÜRÜNÜ DAHA 1 HAFTA OLDU ALALI.Bİ ARKADASIM TAVSİYE ETTİ.ODA KULLANMIŞ.SONUÇTAN MEMMUN KALMIŞ.BAKALIM SU AN İÇİN BİRAZ FARKLILIK VAR AMA DAHA TAM SONUCU ALMAK İÇİN ERKEN DİYE DÜŞÜNÜYORUM.KULLANMAYA DEVAM.
Yönetici Cevabı :
 


Toplam 1 Sayfadan 1. Sayfa

1



Bu sitedeki açıklamalar sadece bilgilendirmek amacıyla verilmiştir. Ürünler ilaç değildir, tıp ve sağlık profesyonellerinin tavsiye ettiği ilaçlar ile eşdeğer değildir.
Ürün bilgileri ambalajlardaki açıklamalardan ve üreticilerin tanıtım broşürlerinden alınmıştır.
Üreticilerin ürünleri hakkında verdiği bilgilerden ve yazım hatalarından kaynaklanan sorunlardan ve şikayetlerden sitemiz sorumlu değildir.
Ürünlerin kullanımı ve sağlık sorunlarınız için öncelikle bir sağlık uzmanına, hekime, eczacıya danışınız.